Vi er Sculler

Morten Hoff

Morten Hoff har en MBA fra Thunderbird i USA med spesialisering i internasjonal merkevarebygging, og er utdannet diplommarkedsfører fra NMH/BI. Morten har lang erfaring med innovasjon, produkt- og konseptutvikling, og har ledet flere kommersialiseringsprosesser fra idé til ferdig produkt, blant annet for Odelia.

Ved siden av konsulentoppgaver i Sculler har Morten flere oppdrag som mentor og innleid leder for bedrifter innen mat- og drikkesektoren forankret i landbruk og norske råvarer.

900 86 349

Merete Fonstad Smith

Merete Fonstad-Smithhar lang fartstid som kommunikasjonsrådgiver, navnutvikler og merkevarestrateg i byrå, og som journalist og historieforteller. Hun har flere stillinger som markedsansvarlig bak seg, blant dem markedssjef for en av NRKs årlige TV-aksjoner og markedssjef og rådgiver i Scandinavian Design Group (SDG).

Merete har bred kompetanse innen strategisk merkevarebygging, visjons- og verdiprosesser og strategisk navnutvikling – et vanskelig og krevende område med et økende antall merker, ikke minst internasjonalt.

482 62 511

Spesialiserte team

Hver oppgave krever spesiell kompetanse. Derfor velger vi samarbeidspartnere etter oppgavene.

Arbeidsgruppen kan bestå av designere med selektiv innsikt og kunnskap, vår egen varemerkejurist for vurdering av rettigheter og muligheter, oversettere som behersker flere språk, fagfolk til assosiasjonstester og analysespesialister til markedsundersøkelser.

Med effektiv prosjektstyring sparer vi kostbar prosesstid og unødige ekstraomganger. Resultatet leveres med Sculler-garanti.